بازدید کننده گرامی، در صورتی که پاسخ سوالات خود را در این بخش پیدا نکردید، میتوانید
از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما با کارشناسان کاپ در ارتباط باشید
در حال حاضر فقط نسخه اندروید فعال است.
از طریق سایت https://icup.ir/app
از طریق تماس با مرکز تماس کاپ به شماره ۰۲۱۷۴۳۱۸۵۰۰
کاپ از محصولات شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت با مجوز پرداختیاری از شرکت شاپرک می باشد.
در نسخه اول خدمات کارت به کارت و درخواست پوز، فعال است.
با مراجعه به بخش پذیرندگان میتوانید برای ثبت نام دریافت کارتخوان (پوز) اقدام بفرمایید.
با مراجعه به بخش پذیرندگان میتوانید اطلاعات تراکنش کارتخوان های متصل به حساب بانک قرض الحسنه رسالت خود را ببنید
در حال حاضر از مبدا بانک قرض الحسنه رسالت، بانک انصار، بانک دی، بانک حکمت ایرانیان و بزودی سایر بانک های عضو شتاب.
کارت به کارت از بانک های مبدا کاپ، به همه بانک های عضو شتاب فعال است.
از طریق مراجعه به بخش تراکنش ها از منوی اصلی
در نسخه بعدی امکان پذیر است.
منظور حسابی است که تمامی مبالغ دریافت شده توسط دستگاه کارتخوان به آن واریز میشود.
بانک قرض الحسنه رسالت
آسان پرداخت پرشین، تجارت الکترونیک پارسیان، پرداخت الکترونیک سامان
در فرآیند ثبت نام در اپلیکیشن کاپ، نوع آن را مشخص مینمایید.
هر یک از دستگاه های کارتخوان برای تعمیر یا درخواست رول کاغذ و… یک شماره مرکز تماس دارند. این شماره روی دستگاه نصب شده است.
با دانلود کردن فرم استشهاد و تکمیل کردن آن در بخش بارگزاری مدارک پذیرندگان اپلیکیشن کاپ بارگزاری نمایید.