1. مقررات زیر به منزله قرارداد بین کاربر و کاپ است و بر همه روابط بین طرفین از زمانی که کاربر برای نخستین بار از کاپ استفاده می کند حاکم است. ثبت نام در کاپ و هرگونه استفاده از خدمات آن به منزله اطلاع کامل و اعلام رضایت نسبت به این مقررات است.
  2. کاپ حق بازبینی و تغییر این مقررات را در آینده خواهد داشت. تغییرات از تاریخ اعلام در همین صفحه نافذ خواهد بود و ادامه استفاده کاربر از خدمات کاپ پس از اعلام به منزله اطلاع و اعلام رضایت کاربر نسبت به تغییرات خواهد بود.
  3. کاپ در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران، از جمله قانون جرایم رایانه­ای، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک، و نیز ضوابط بانک مرکزی فعالیت می­کند و کاربر هم متعهد است که استفاده خود از کاپ را به طور کامل تابع این قوانین و ضوابط سازد.
  4. هر کاربر صرفاً با اطلاعات هویتی متعلق به خودش می­تواند در کاپ حساب کاربری افتتاح و از آن استفاده کند مگر این برای افتتاح حساب کاربری و استفاده از آن به نام شخصی دیگر از او نمایندگی قانونی یا قراردادی معتبر داشته باشد. کاربر ملزم است که اطلاعات هویتی خود، یا کسی که از او نمایندگی دارد، را به درستی در کاپ وارد کند و مسؤولیت هر گونه خسارت ناشی از ارائه اطلاعات نادرست را به عهده می­گیرد.
  5. کاربر متعهد به به­روزرسانی مستمر و فوری اطلاعات شخصی خود در حساب کاربری است. تخلف از این تعهد به منزله ارائه اطلاعات نادرست است و موجب مسؤولیت کاربر خواهد بود.
  6. کاربر حقیقی مجاز است صرفاً با استفاده از اطلاعات حقیقی خود و از طریق کارت های بانکی و حساب های شخصی خود، با کاپ کار کند.
  7. هر کاربر مسؤول حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خود (شناسه و گذرواژه) است. کاپ مسؤولیتی در قبال خسارتی که به جهت واگذاری عمدی یا سهوی این اطلاعات به دیگران به کاربر وارد شود نخواهد داشت. کاربر همچنین متعهد است هر گونه استفاده غیر مجاز از حساب کاربری خود را به محض مطلع شدن از آن به کاپ اعلام کند. در غیر این صورت در قبال خسارتی که به کاپ یا دیگر کاربران وارد شود نیز مسؤول خواهد بود.
  8. مسؤولیت هر گونه سوء استفاده از کاپ با استفاده از حساب هر کاربر به عهده آن کاربر است.
  9. کاپ متعهد به رعایت محرمانگی کلیه اطلاعات کاربر که در دسترس کاپ قرار می­گیرد خواهد بود. کاپ این اطلاعات را به هیچ وجه در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی­دهد، مگر این که با حکم مقام قضایی، انتظامی یا اداری صالح یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد آنها را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
  10. کاپ مجاز است اطلاعات هویتی کاربران را، با هدف انجام خدمات مورد درخواست کاربر، با کارکنان خود به اشتراک بگذارد.
  11. کاپ متعهد است در همه موارد استانداردهای متعارف محافظت از اطلاعات شخصی کاربران را اعمال کند. در این صورت، کاپ تعهدی به جبران خسارات ناشی از افشای اطلاعات که سبب آن نقص تکنولوژی یا عوامل خارجی است نخواهد داشت.
  12. با هدف بهینه ­سازی خدمات، کاپ اجازه دارد اطلاعات کاربران را صرفاً به صورت تجمیعی، یعنی با حذف مشخصات فردی هر کاربر، پردازش کند و نتایج آن را مورد استفاده قرار دهد. صرف­نظر از این، کاپ از اطلاعات کاربران که در دسترس قرار گرفته فقط در مواردی که برای انجام خدمات مورد درخواست ایشان ضروری باشد استفاده خواهد کرد.
  13. کاربر به کاپ اجازه می دهد شماره، نام صاحب کارت و تاریخ انقضای کارت­های بانکی کاربر را برای استفاده وی ذخیره نماید.
  14. کاربر به کاپ اجازه می دهد شماره کارت و نام صاحب کارت های مقصد کارت به کارت کاربر و همچنین شماره حساب و شبا و نام صاحب حساب در تراکنش­های انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی کاربر را برای استفاده کاربر ذخیره نماید. کاپ اجازه هیچ‎گونه بهره‎برداری از اطلاعات شخصی کاربر ندارد.
  15. در صورت اجازه کاربر، کاپ می تواند به صورت گردش حساب بانکی کاربر دسترسی پیدا کرده و اطلاعات آن را برای استفاده کاربر، ذخیره نماید.
  16. با هدف شناسایی علایق مشتریان و هدفمندسازی خدمات، کاپ به طور خودکار و با بهره­گیری از روش­های متعارف آدرس سایتی که کاربر از طریق آن به کاپ هدایت شده، آدرس پروتکل اینترنتی، نوع مرورگر و سیستم عاملی که کاربر استفاده می­کند و این که کاربر کدام صفحات سایت را مشاهده کرده است را دریافت و ذخیره می­کند.
  17. با هدف بهینه ­سازی خدمات به کاربران، استفاده آماری و جلوگیری از کلاهبرداری از کاربران، کاپ خلاصه ­ای از موضوع و نتیجه همه تماس­های کاربران با کاپ را ذخیره می­کند. هر کاربر در حساب کاربری خود به اطلاعات همه تماس­های گذشته خود دسترسی خواهد داشت.
  18. در صورتی که کاربر به حساب کاربری خود در کاپ خاتمه دهد، کاپ اطلاعات هویتی او را تا یک سال برای پیگیری­های آتی محفوظ خواهد داشت. پس از این مدت، کلیه اطلاعات هویتی کاربر حذف خواهد شد، اما تاریخچه گردش حساب کاربر همچنان نزد کاپ باقی خواهد ماند.
  19. هر شخص اصیل می­تواند تنها یک حساب کاربری شخصی داشته باشد، اما هر حساب کاربری می­تواند به حساب­های تجاری متعدد مربوط باشد.
  20. برای افتتاح هر حساب تجاری در کاپ، باید یک حساب شبای بانکی جهت اتصال به حساب تجاری معرفی شود.
  21. کاپ مسؤولیتی در قبال تأخیر یا ممتنع شدن ارائه سرویس که ناشی از اختلالات و محدودیتهای شبکه بانکی یا زیرساخت­های اینترنتی باشد نخواهد داشت.
  22. در صورت ناموفق بودن پرداخت و در صورتی که مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد، مبلغ به طور متعارف طی ۷۲ ساعت به حساب پرداخت ­کننده باز خواهد گشت. در غیر این صورت، لازم است کاربر پس از گذشت مدت ۷۲ ساعت با مرکز پشتیبانی کاپ تماس گرفته و اطلاعات پرداخت را جهت پیگیری و رفع مشکل ارسال کند.
  23. استفاده از خدمات کاپ برای انجام معاملات غیر قانونی ممنوع است. کاپ به محض اطلاع از انجام چنین معاملاتی حساب کاربری را مسدود و موضوع را به مراجع ذی صلاح گزارش خواهد داد. کاپ مسؤولیتی در قبال تخلفاتی که با استفاده از خدمات آن انجام شده نخواهد داشت و عواقب قانونی این گونه تخلفات صرفاً توجه کاربر خواهد بود.
  24. ارتباط کاربران با کاپ از یک از دو طریق زیر ممکن است:
    • درخواست­های راجع به مشکلات حساب کاربری و مشکلات پرداخت و گزارش تخلفات باید صرفاً از طریق ارتباط با مرکز تماس کاپ مطرح شود.
    • طرح سایر درخواست­ها یا اعلام­ها، از جمله درخواست اختتام حساب کاربری می­تواند از طریق ارسال ایمیل انجام شود. نشانی ایمیل کاپ از این قرار است: help@icup.ir
  25. تماس کاپ با کاربران صرفاً از طریق شماره تلفن همراه که در حساب کاربری ایشان ثبت شده انجام خواهد شد.
  26. کاپ، بنا به تعهدی که به حفظ امنیت حساب­های کاربران دارد، می­تواند در هر زمان از صاحبان حساب­های تجاری اطلاعاتی تکمیلی درباره ماهیت و چگونگی فعالیت ایشان درخواست کند. در صورتی که کاربر، ظرف مدت معین شده اطلاعات مورد درخواست را ارائه نکند، کاپ اختیار خواهد داشت حساب کاربری را تا زمان ارائه اطلاعات معلق کند.
  27. جز در صورت تخلف از ضوابط مندرج در این صفحه، حساب­های کاربری فقط به خواست خود کاربر بسته خواهد شد.
  28. مالکیت فکری کلیه محتوای قابل دسترس در سامانه کاپ متعلق به کاپ است و هر گونه استفاده از آنها، از جمله نفوذ در نرم­افزارهای سامانه، بازتولید، مهندسی معکوس، فروش و اعطای لیسانس توسط سایرین برای مقاصد تجاری یا غیر تجاری بدون کسب مجوز کتبی ناقض این حق خواهد بود.
  29. کلیه سرویس­های کاپ صرفاً از طریق اپلیکیشن آن ارائه می­شود. هر گونه استفاده از نام یا علامت تجاری کاپ توسط اشخاص دیگر بدون کسب مجوز کتبی، خواه با جعل هویت کاپ یا با تظاهر به نمایندگی از کاپ انجام شود، نقض حقوق کاپ و حسب مورد مستوجی مسؤولیت حقوقی، کیفری یا هر دو خواهد بود.
  30. به شکایت­ها و درخواست­های کاربر در اسرع وقت در چهارچوب مقررات این متن رسیدگی خواهد شد. در صورتی که اختلاف ظرف مدت ۱۵ روزکاری از نخستین تماس کاربر حل­نشده باقی بماند، موضوع برای داوری به هیات داوری نظام صنفی رایانه­ای ارجاع داده می­شود. شرط داوری حاضر مستقل از قرارداد اصلی تلقی می­شود و حتی در فرض بطلان قرارداد، به اعتبار خود باقی است.
  31. هر گونه تلاش برای نفوذ با سامانه های بانکی باز طریق هک کاپ اکیدا ممنوع است و در صورت رخداد این موضوع کاربر به مراجع قانونی معرفی میشود.