راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی <span class='icup-text-line'>آی‌کاپ</span>

راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی آی‌کاپ

آماده شنیدن سوالات و نظرات شما هستیم

1
پشتیبانی سفته الکترونیک و سایر خدمات

در هر یک از فرآیندهای دریافت سفته الکترونیکی و سایر خدمات در اپلیکیشن آی‌کاپ که نیاز به راهنمایی دارید، با ما تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی: همه روزه ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۴ ۰۲۱-۷۸۳۱۶۵۰۰

در هر یک از فرآیندهای دریافت سفته الکترونیکی و سایر خدمات در اپلیکیشن آی‌کاپ که نیاز به راهنمایی دارید، با ما تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی: همه روزه ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۴ ۰۲۱-۷۸۳۱۶۵۰۰

تصویر ویژگی
2
مشاوره دریافت دستگاه کارتخوان

اگر برای دریافت دستگاه کارتخوان متصل به بانک رسالت نیاز به راهنمایی دارید، با ما در ارتباط باشید. ساعت پاسخگویی: همه روزه ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۴ ۰۲۱-۷۴۳۱۸۵۵۰

اگر برای دریافت دستگاه کارتخوان متصل به بانک رسالت نیاز به راهنمایی دارید، با ما در ارتباط باشید. ساعت پاسخگویی: همه روزه ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۴ ۰۲۱-۷۴۳۱۸۵۵۰

تصویر ویژگی
شماره پشتیبانی در پیام رسان bale-icon بله و پست الکترونیک نیز در ساعات اداری و به صورت برخط آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران محترم می‌باشد.
یک راه ارتباطی دیگر!

یک راه ارتباطی دیگر!

شما می‌توانید سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قالب فرم زیر برای ما ارسال نمایید.